Współpraca
Co można organizować w wirtualnym miasteczku?
- wydarzenia rekrutacyjne i integracyjne
- wykłady
- spotkania kół naukowych
- spacery po wirtualnym kampusie (oprowadzanie gości on-line)
- zjazdy on-line
- akcje dedykowane (gry, konkursy)
- i inne – zobacz ZREALIZOWANE PROJEKTY!
Funkcjonalności Gathera dostępne są bez ograniczeń dla grup do 25 osób w tym:
- spacerowanie po wszystkich lokacjach (przestrzenie dostępne przez cały czas)
- rozmowy indywidualne z użyciem wideo i/lub chatu
- prowadzenie prezentacji (udostępnianie ekranu)
Dodatkowe możliwości (kontakt):
- umieszczanie multimediów (filmy, zdjęcia, linki, pliki PDF) w dedykowanych lokacjach
- oprowadzanie z przewodnikiem
Dla większej liczby osób korzystających jednocześnie z e-przestrzeni konieczne jest wykupienie wersji rozszerzonej na określony czas (zwiększona przepustowość serwerów). Prosimy o kontakt.