Projekt BUDUJEMY GATHER.UMK
Projekt rozbudowy wirtualnego miasteczka we współpracy ze studentami.
Termin realizacji: październik 2023 – styczeń 2024 (pełne 3 miesiące).
Realizacja: Dział Promocji i Komunikacji UMK – Sekcja Promocyjna
Role i zadania w projekcie
- Grafik (pixel art) – tworzenie postaci i obiektów (assetów)
- Architekt – projektowanie i oprogramowanie wirtualnych przestrzeni (budynków uniwersyteckich)
- Kreator – tworzenie gier i zabaw w wirtualnej przestrzeni (np. escape room, gra terenowa)
- Copywriter – tworzenie treści umieszczanych w wirtualnej przestrzeni
- Korektor – weryfikacja językowa treści umieszczanych w wirtualnej przestrzeni
- Lektor – nagrywanie treści do wykorzystania w wirtualnej przestrzeni
- Tłumacz – tłumaczenie treści na angielski
- Lider zespołu – organizowanie pracy podzespołu
- Dobry duch – dbanie o dobrostan zespołu
Skład zespołu projektowego
Koordynatorki
- Anna Bielawiec-Osińska, abielawiec@umk.pl
- Urszula Sęczyk-Bonczkowska, ula.seczyk@umk.pl
Zespół studencki
Agata Ratajczak (lingwistyka praktyczna i copywriting - s1, rok 1),
Alicja/Janek Kwiatkowska (biotechnologia - s1, rok 1),
Aleksandra Brzezińska (architektura wnętrz - s2, rok 1),
Aleksandra Osóbka (turystyka i rekreacja - s1, rok 3),
Emilia Kopyta (informatyka stosowana - s1, rok 2),
Inka Waszak (management - s2, rok 1),
Julia Openchowska (architektura informacji - s1, rok 2),
Julianna Pietrzak (architektura informacji - s1, rok 2),
Kinga Story (architektura informacji - s1, rok 2),
Maria Lichograj (architektura informacji - s1, rok 2),
Sara De Tursi (konserwacja i restauracja dzieł sztuki - s2, rok 2),
Urszula Jusiak (medioznawstwo - s1, rok 2),
Weronika Preinl (informatyka stosowana - s1, rok 4),
Wiktoria Jakubek (informatyka - s1, inż.),
Wiktoria Seweryn (architektura informacji - s1, rok 2).
04.10.2023
Nabór do projektu
Szukamy architektów!
Zapraszamy studentów dowolnych kierunków – wszystkiego Was nauczymy! Stworzymy zespół, w skład którego wejdą osoby zainteresowane rozwojem swoich umiejętności w zakresie grafiki (pixel art), nowych technologii (projektowanie wirtualnych przestrzeni), tworzenia gier i animowania społeczności studenckiej, projektowania prac zwinną metodą projektową Scrum.
Korzyści z udziału w projekcie: rozwój wiedzy i umiejętności z pogranicza kilku dziedzin, rozwój miękkich kompetencji zawodowych, szansa na realizację własnych pomysłów, dobra zabawa, certyfikat i zaliczenie praktyk nadobowiązkowych.
Osoby chętne do współpracy prosimy o kontakt oraz zapraszamy na spotkanie informacyjne:
25.10.2023 (środa), godz. 17:00
Biblioteka Główna UMK, ul. Gagarina 13
”Czytelnia chińska” na 3 piętrze