Gather.UMK

Projekt BUDUJEMY GATHER.UMK

Projekt rozbudowy wirtualnego miasteczka we współpracy ze studentami.

Termin realizacji: październik 2023 – styczeń 2024 (pełne 3 miesiące).

Realizacja: Dział Promocji i Komunikacji UMK – Sekcja Promocyjna


Role i zadania w projekcie

  • Grafik (pixel art)  – tworzenie postaci i obiektów (assetów)
  • Architekt – projektowanie i oprogramowanie wirtualnych przestrzeni (budynków uniwersyteckich)
  • Kreator – tworzenie gier i zabaw w wirtualnej przestrzeni (np. escape room, gra terenowa)
  • Copywriter – tworzenie treści umieszczanych w wirtualnej przestrzeni
  • Korektor – weryfikacja językowa treści umieszczanych w wirtualnej przestrzeni
  • Lektor – nagrywanie treści do wykorzystania w wirtualnej przestrzeni
  • Tłumacz – tłumaczenie treści na angielski
  • Lider zespołu – organizowanie pracy podzespołu
  • Dobry duch – dbanie o dobrostan zespołu

Skład zespołu projektowego

Koordynatorki

Zespół studencki

Agata Ratajczak (lingwistyka praktyczna i copywriting - s1, rok 1),
Alicja/Janek Kwiatkowska (biotechnologia - s1, rok 1),
Aleksandra Brzezińska (architektura wnętrz - s2, rok 1),
Aleksandra Osóbka (turystyka i rekreacja - s1, rok 3),
Emilia Kopyta (informatyka stosowana - s1, rok 2),
Inka Waszak (management - s2, rok 1),
Julia Openchowska (architektura informacji - s1, rok 2),
Julianna Pietrzak (architektura informacji - s1, rok 2),
Kinga Story (architektura informacji - s1, rok 2),
Maria Lichograj (architektura informacji - s1, rok 2),
Sara De Tursi (konserwacja i restauracja dzieł sztuki - s2, rok 2),
Urszula Jusiak (medioznawstwo - s1, rok 2),
Weronika Preinl (informatyka stosowana - s1, rok 4),
Wiktoria Jakubek (informatyka - s1, inż.),
Wiktoria Seweryn (architektura informacji - s1, rok 2).


04.10.2023

Nabór do projektu

Szukamy architektów!

Zapraszamy studentów dowolnych kierunków – wszystkiego Was nauczymy! Stworzymy zespół, w skład którego wejdą osoby zainteresowane rozwojem swoich umiejętności w zakresie grafiki (pixel art), nowych technologii (projektowanie wirtualnych przestrzeni), tworzenia gier i animowania społeczności studenckiej, projektowania prac zwinną metodą projektową Scrum.

Korzyści z udziału w projekcie: rozwój wiedzy i umiejętności z pogranicza kilku dziedzin, rozwój miękkich kompetencji zawodowych, szansa na realizację własnych pomysłów, dobra zabawa, certyfikat i zaliczenie praktyk nadobowiązkowych.

Osoby chętne do współpracy prosimy o kontakt oraz zapraszamy na spotkanie informacyjne:

25.10.2023 (środa), godz. 17:00
Biblioteka Główna UMK, ul. Gagarina 13
”Czytelnia chińska” na 3 piętrze

Gather.UMK